Trenings hverdagen min

Hei dere!

Akkurat n s ligger jeg og kjeder meg, samtidelig som jeg har hatt en painday,og tenkte faktisk og fortelle dere litt om treningsprogrammet mitt, om hvor bra det funker p meg isfall.

Jeg begynte og trene for 1 mnd siden snn ca og da var alt bare grr og kjipt med og dra p trening pga man tenker veldig mye p hvor lang tid det tar fr resultatene kommer, men nr det faktisk har gtt 1 uke eller 2 s merker du at du blir mer og mer motivert med alt som har med trening og gjre. Broren til Sondre er jo personlig trener p StaminaHot og kan alt om trening, og da mener jeg absolutt alt innenfor trening. Han lagde et treningsprogram for meg pga jeg brukte den samme som typen har fordi vi skulle trene sammen en stund, men det er ikke de samme restultatene jeg hadde planer om, s jeg mtte be om mitt eget program, noe som funker utrolig bra! Elsker de velsene jeg har.

N trener jeg jo mandag, onsdag og fredag, men skal g opp til mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og fredag pga resultatene kommer fortere hvis man jobber hardere for dagene. Merker allerede litt forskjell p magen, men er ikke mye, men ser forskjell isfall og det er det som viser hvor hardt jeg har jobbet :)

1. Kneby p et ben, knestrekk/leg extensions, liggende brystpress, dips, sittende hantelpress, skr situp p en benk og avslutter med cross country.
2. Marklft med strake ben, TRX Hip press, Stende hoftestrekk, innoverfring/Adductor, bekkenhev, nedtrekk med spesialstang/latissimus machine og avslutter med romaskin.


// Treningsprogrammet mitt


// Det her er vel noe av det jeg ser frem til av resultater. Ikke helt likt p magen, kanskje litt mer markering. Rumpa derimot er snasen!!

Trener du? Hva trener du? Hvor lenge har du trent for og f resultater?