Trenings hverdagen min

Hei dere! 

Akkurat nå så ligger jeg og kjeder meg, samtidelig som jeg har hatt en painday, og tenkte faktisk og fortelle dere litt om treningsprogrammet mitt, om hvor bra det funker på meg isåfall.

Jeg begynte og trene for 1 mnd siden sånn ca og da var alt bare gørr og kjipt med og dra på trening pga man tenker veldig mye på hvor lang tid det tar før resultatene kommer, men når det faktisk har gått 1 uke eller 2 så merker du at du blir mer og mer motivert med alt som har med trening og gjøre. Broren til Sondre er jo personlig trener på StaminaHot og kan alt om trening, og da mener jeg absolutt alt innenfor trening. Han lagde et treningsprogram for meg pga jeg brukte den samme som typen har fordi vi skulle trene sammen en stund, men det er ikke de samme restultatene jeg hadde planer om, så jeg måtte be om mitt eget program, noe som funker utrolig bra! Elsker de øvelsene jeg har.

Nå trener jeg jo mandag, onsdag og fredag, men skal gå opp til mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og fredag pga resultatene kommer fortere hvis man jobber hardere for dagene. Merker allerede litt forskjell på magen, men er ikke mye, men ser forskjell isåfall og det er det som viser hvor hardt jeg har jobbet :)

1. Knebøy på et ben, knestrekk/leg extensions, liggende brystpress, dips, sittende hantelpress, skrå situp på en benk og avslutter med cross country.
2. Markløft med strake ben, TRX Hip press, Stående hoftestrekk, innoverføring/Adductor, bekkenhev, nedtrekk med spesialstang/latissimus machine og avslutter med romaskin.


// Treningsprogrammet mitt


// Det her er vel noe av det jeg ser frem til av resultater. Ikke helt likt på magen, kanskje litt mer markering. Rumpa derimot er snasen!!

Trener du? Hva trener du? Hvor lenge har du trent for og få resultater?